pátek 1. ledna 2016

Cíle

Ahoj
S novým rokem přicházejí nové cíle. Máte to taky tak? Že si s novým rokem vyfantazírujete miliony slibů a cílů, co se sebou a s okolím uděláte, ale pak s tím ani nehnete? Já to měla poslední roky taky tak, ale rozhodla jsem se tenhle rok udělat ve svém životě zásadní změnu. Konečně se chystám své sny začít plnit. Začala jsem s tím už minulý rok, ale letos… Snažím se být lepší, úsměvnější, komunikativnější a hlavně oblíbenější po mé vnitřní stránce.
Zní to asi docela ulítle, co?
Ale naneštěstí opak je pravou. Minulý rok jsem byla depresivní nekomunikativní knihomolka s knihou věčně přilepenou před obličejem. Vlastně, knihomolství je jedna z vlastností, kterých si cením.  Ale místo toho, abych před realitou utíkala do knih, se pokusím stát před ní a bojovat za zády s lidmi, jenž mě neodsoudili za to, jaká jsem.  Proto, jestli to někdo z vás čte, moc vám děkuji.
Jo a jen tak mimochodem, dnes mám narozeniny. Konečně mi je o rok víc a já mám dvojnásobnou šanci splnit si své sny. No přece, narozeninová přání a novoroční předsevzetí jdou skvěle dát do jednoho!
Vaše Ria S

Žádné komentáře:

Okomentovat